Últimes Notícies

// Posted by :Lleida Sports Web // On :dilluns, 30 de juliol del 2012

<<Després d’una llarga espera per poder formar part de la plantilla del nostre equip, us comunico que no seguiré al Camp d’Esports, tot i el meu desig de continuar. Tambe vui dir-vos que qualsevol qüestió que tingueu,qualsevol dubte us dixo el meu correu, us contestare encantat totes les preguntes i tots els vostres dubtes. (emerjoing@hotmail.com). 
Vull agrair tot el suport que m’heu donat al llarg de les quatre temporades que he vestit la samarreta del Lleida. Em quedo amb els bons records viscuts durant aquest temps, especialment amb aquesta gran aficio que sou, ja que sense vosaltres res d'aixo tindria sentit, el nom de lleida mel emporto grabat al meu cor i mai ningu el podra borrar. 

Agrair també a tots els meus companys d’equip, cos tècnic, membres dels serveis mèdics i tots els empleats del Club el tracte rebut i l’ajuda que m’han ofert per poder competir al màxim i ser millor persona. De tots ells només tinc paraules d’agraïment, desitjant-los-hi els màxims èxits. Desitjo el millor al Lleida i a tots vosaltres en aquesta etapa, marxo amb el cap ben alt, d'haver-ho donat tot i mes per aquest club i aquesta samarreta i qui sap si més endavant podrem retrobar-nos defensant els colors del nostre estimat Lleida. VISCA EL LLEIDA, FORÇA LLEIDA!!! >>.

I amb aquestes paraules, el defensa de la Fondarella, Jerson Bosch, s’acomiadava de la que ha estat la seva afició al llarg d’aquests quatre anys mitjançant una carta publicada al fòrum més popular de l'afició blava. El jugador ha aclarit la seva voluntat de seguir a les files del Lleida Esportiu, tot i això, sembla ser que ha estat del tot impossible. Jerson deixa el club blau amb un total de 129 partits jugats i un gol que va fer contra el Terrassa la temporada 2008-2009. La seva marxa deixa un sabor agredolç a la massa social del club ja que es tractava d’un jugador molt estimat per l’afició. La directiva del Lleida Esportiu encara no ha donat explicacions institucionalment. Veurem que passa els propers dies.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

// Copyright © FUTBOL //Anime-Note//Powered by Blogger // Designed by Johanes Djogan //